Accions del document

Lectura de tesi doctoral: 'WTEA: Millores de la metodologia per al desenvolupament d'auditories energètiques'

El proper 1 de setembre de 2015 a les 11:00 h, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral amb títol WTEA: Millores de la metodologia per al desenvolupament d'auditories energètiques a càrrec del Sr. Daniel García Almiñana, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

L'acte tindrà lloc a la Sala de Conferències de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (Edifici TR5 1ª Planta, Carrer Colom 11, Campus Terrassa, 08222 Terrassa).

Títol: WTEA: Millores de la metodologia per al desenvolupament d'auditories energètiques

Autor: Sr. Daniel García Almiñana

Directora: Dra. Luisa F. Cabeza Fabra (Dept. d'Informàtica i Enginyeria Industrial, Universitat de Lleida)

Programa de doctorat: Enginyeria Ambiental