Accions del document

Lectura de Tesi Doctoral: 'Microbial fuel cell running on high strength animal wastewater'

El proper 24 de juliol de 2015 a les 11 h, tindrà lloc la lectura de la Tesi Doctoral amb títol Microbial fuel cell running on high strength animal wastewater: Nitrogen removal strategies and microbial community characterization a càrrec de la Sra. Ana Sotres Fernández, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

L'acte tindrà lloc al Centre Torre Marimón (08140 Caldes de Montbui, Barcelona).

Títol: Microbial fuel cell running on high strength animal wastewater: Nitrogen removal strategies and microbial community characterization

Autor: Sra. Ana SOTRES FERNANDEZ

Director: Dr. Marc Viñas Canals (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries IRTA)

Codirector: Dr. August Bonmatí Blasi (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries IRTA)