Accions del document

Lectura de Tesi Doctoral: 'Development of Methods for Monitoring the Water and Sanitation Sector at Different Scales through Human Right Lenses'

El proper 9 d'octubre de 2015 a les 11:30 h, tindrà lloc la lectura de la tesi Doctoral amb títol Development of Methods for Monitoring the Water and Sanitation Sector at Different Scales through Human Right Lenses a càrrec del Sr. Óscar Flores Baquero, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

L'acte tindrà lloc a la Sala de Tesines del Campus Nord de la UPC (aula 002, mòdul C1 - Campus Nord).

Títol: Development of Methods for Monitoring the Water and Sanitation Sector at Different Scales through Human Right Lenses
Autor: Sr. Óscar FLORES BAQUERO

Director: Dr. Agustí Pérez-Foguet (Dept. Matemàtica Aplicada III, Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya)

Co-director: Dr. Alejandro Jiménez Fernández de Palencia (Enginyeria per al Desenvolupament Humà, ONGAWA)

Programa de doctorat: Enginyeria Ambiental

Data i lloc: 9 d'octubre de 2015 a les 11:30 hores - Sala de Tesines (Aula 002, mòdul C1 - Campus Nord UPC).

darrera modificació: Setembre 2015

Notícies